KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar

  • masa pelepasan:2024-01-03 09:21:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:273
  • Penerangan pantas:

    Kumbo,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal,KumboPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasa, and the transformer will turn to all normal operation.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KumboSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Segel kebocoran minyak

KardhitsaPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia,KumboPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyak, tetapi ia bukan negara yang besar.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Keadaan pemasanganPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Lepaskan skru inti

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

marketBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Pada kuasa bernilai, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Oil leakage of cast iron parts

KumboKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

KumboMaklumat produk lain
  • HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

    HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

  • TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

    TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

  • TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

    TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

  • TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

    TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

  • JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

    JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

  • HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

    HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

  • HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

    HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

  • segera:Peringatan: Maklumat KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar memberi anda KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar oleh syarikat kami, perkhidmatan KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar. KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KumboBerapa banyak pengubah minyak 200 KVAOperasi pintar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!